Wykonanie i dostawa artykułów/produktów informacyjno-świadomościowych służących promocji rodziny i rodzicielstwa zastępczego – Znak sprawy: UZP.4011.3.2025

5.03.2025 r.

Zadanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo- wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – etap II” w ramach Działania 06.07 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej w ramach FEO 2021-2027.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/external
lub przez maila rops(at)rops-opole.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (złożyć ofertę) musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

  1. Ogłoszenie o zamówieniu.pdfPDF document, opens a new window
  2. SWZ Promocja.docxMS Word document, opens a new window
  3. Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.docxMS Word document, opens a new window
  4. Załącznik nr 1A do SWZ – CZĘŚĆ 1.xlsxMS Excel document, opens a new window
  5. Załącznik nr 1A do SWZ – CZĘŚĆ 2.xlsxMS Excel document, opens a new window
  6. Załącznik nr 1A do SWZ – CZĘŚĆ 3.xlsxMS Excel document, opens a new window
  7. Załącznik nr 1A do SWZ – CZĘŚĆ 4.xlsxMS Excel document, opens a new window
  8. Załącznik nr 2 do SWZ – Wstępne oświadczenie.docxMS Word document, opens a new window
  9. Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.docxMS Word document, opens a new window

13.03.2025 r.

  1. 13.03.2025 r. Pytanie i odpowiedź.docxMS Word document, opens a new window

17.03.2025 r.

  1. Informacja o kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia art. 222 ust. 4.docxMS Word document, opens a new window
  2. Zestawienie ofert.docxMS Word document, opens a new window

27.03.2025 r.

  1. Unieważnienie postępowania w cz. 1 2 3 4.docxMS Word document, opens a new window

Osoba odpowiedzialna za treść: Barbara Rokosz
Opublikował: Dariusz Lisowski (5 marca 2025 r. godz. 14:40)
Ostatnio zmienił: Dariusz Lisowski (27 marca 2025 r. godz. 10:02)